Maatregelen COVID-19

1. CILO IS OPEN MET EEN ZORGVULDIG WINKELBELEID

Wij blijven elkaar bij CILO helpen om elkaar niet te besmetten. De gezondheid van u en onze medewerkers heeft tijdens een bezoek aan CILO al onze aandacht en daarom volgen wij de recente RIVM richtlijnen:

  • Onze design winkel is ruim met brede gangpaden;
  • Vanaf vrijdag 25 februari is het dragen van een mondkapje niet langer verplicht;
  • Onze CILO adviseurs kunnen voor hun eigen gezondheid een mondkapje of faceshield dragen;
  • Mondkapjes zijn standaard aanwezig bij CILO. Op verzoek kunnen onze adviseurs deze altijd dragen;
  • De adviesplekken zijn uiteraard voorzien van transparante tussenschermen;
  • Op diverse plekken bieden we gratis desinfecterende handgels aan en we wassen onze handen met grote regelmaat. We vragen u dit ook te doen bij een bezoek aan CILO;
  • CILO is voorzien van een vernieuwd ventilatiesysteem welke zorgt voor 24/7 gefilterde buitenlucht;
  • Onze winkel en toiletten worden extra vaak schoongemaakt;
  • Ons restaurant is vanaf vrijdag 25 februari open zonder aangescherpte maatregelen;
  • Betaal bij voorkeur met PIN;
  • Medewerkers met klachten blijven thuis. Heeft u klachten? Plan uw bezoek alstublieft op een later moment.

2. AFHALEN BIJ CILO

Het is 7 dagen per week (tijdens winkeltijden) mogelijk om meubels en bestellingen af te halen bij CILO. Betaal bij voorkeur per PIN. En heeft u klachten? Plan je bezoek alstublieft op een later moment.

3. BEZORGING AAN HUIS
Bestelde meubels bezorgen wij veilig en met liefde bij u thuis. Ook tijdens de bezorging van je nieuw meubel(s) blijven wij opletten om elkaar niet te besmetten en gaan wij met zorg om met de gezondheid van onze klanten en medewerkers. Daarvoor volgen wij de recente RIVM richtlijnen:

  • Onze bezorgers dragen bij levering niet langer standaard meer een mondkapje;
  • Onze bezorgers hebben altijd een mondkapje bij zich en kunnen deze op verzoek bij levering altijd dragen;
  • Geef de bezorger de ruimte tijdens de bezorging ;
  • Bezorgers met klachten blijven thuis. We vragen u bij klachten of twijfel de bezorgafspraak te verzetten naar een ander moment;
  • We treffen extra hygiënische maatregelen voor onze bezorgers;
  • Betalen is alleen per PIN mogelijk, we nemen geen contant geld aan;
  • Gebruik uw eigen pen bij het aftekenen van de afleverbon.

Heel graag tot ziens bij CILO.

Storemanager Anneke Oostrom & CILO team.

Vragen? Bel 0575 – 583656 of gebruik het contactformulier.