Maatregelen COVID-19

De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft de hoogste prioriteit en we volgen nauwgezet de RIVM richtlijnen om de verspreiding van COVID-19 te beperken. Lees hieronder alle maatregelen die we treffen om een veilig winkelbezoek en/of een veilige bezorging van uw meubels te waarborgen.

1. Bezoek aan CILO

Onze designwinkel CILO is open. De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft de hoogste prioriteit en ook bij een bezoek aan CILO volgen we nauwgezet de RIVM richtlijnen. Daarom hebben wij de volgende maatregelen getroffen voor een veilig bezoek aan onze designwinkel:

– We vragen u met maximaal 2 volwassen personen;
– We hanteren 1,5 meter afstand en vragen u dit ook te doen;
– We zorgen voor voldoende ruimte voor elke bezoeker;
– We hebben extra veilige adviesplekken gecreëerd, met transparante tussenschermen;
– Onze designwinkel heeft ruime looppaden waardoor voldoende afstand houden geen enkel probleem is;
– Op diverse plekken bieden we gratis desinfecterende handgels aan en we wassen onze handen met grote regelmaat. We vragen u dit ook te doen bij een bezoek aan CILO;
– We verzoeken alleen te betalen met PIN;
– Onze winkels en toiletten worden extra vaak schoongemaakt;
– Medewerkers met (lichte) klachten blijven thuis. We vragen u dit ook te doen;
– Er is helaas op dit moment geen gelegenheid tot lunch, echter ontvangen we u graag met een heerlijke kop koffie of thee en lekkernij.

2. Bezorging van meubels

We blijven bestellingen bij u leveren, waarbij we de maatregelen van het RIVM nauwgezet volgen. De veiligheid en gezondheid van u en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We hebben daarom de volgende maatregelen getroffen om de bestelling veilig bij u te kunnen leveren:

– We houden gepaste afstand van 2 meter en vragen u om hetzelfde bij onze bezorgers te doen;
– Wij vragen u om de bezorger extra veel ruimte te geven tijdens de bezorging (minimaal 3 meter) om de bestelling op de juiste plek te kunnen plaatsen;
– Onze bezorgers met (lichte) klachten blijven thuis. We vragen u bij (lichte) klachten of twijfel de bezorgafspraak te verzetten naar een ander moment;
– Onze bezorgers bellen u vlak voor het moment van bezorging om de gezondheidssituatie bij u thuis nogmaals te checken;
– We treffen extra hygiënische maatregelen voor onze bezorgers;
– Betalen is alleen per PIN mogelijk, we nemen geen contant geld aan;
– We ontsmetten na elke pinbetaling de pinautomaat;
– En vragen wij u uw eigen pen te gebruiken bij het aftekenen van de afleverbon.

Op deze manier willen we de veiligheid en gezondheid van u en onze collega’s ook bij levering van uw bestelling kunnen waarborgen.

We willen u bedanken voor uw vertrouwen en begrip, ook in deze tijd. Zorg goed voor uzelf en voor elkaar. Graag tot ziens!

Team CILO