Maatregelen COVID-19

De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft de hoogste prioriteit en we volgen nauwgezet de RIVM richtlijnen om de verspreiding van COVID-19 te beperken. Lees hieronder alle maatregelen die we treffen om een onbezorgd winkelbezoek en/of een veilige bezorging van uw meubels te waarborgen.

1. Bezoek aan CILO

De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers heeft de hoogste prioriteit en we volgen nauwgezet de aangescherpte RIVM richtlijnen. We zorgen zo goed als wij kunnen voor jouw en onze veiligheid. U bent van harte welkom!

– Onze designwinkel is ruim opgezet met brede gangpaden en een met pijlen aangegeven looproute;
– Bij binnenkomst is altijd het actuele aantal bezoekers in de winkel te zien;
– Wij hanteren een richtlijn van 1 persoon per 50 vierkante meter. Dit is het dubbele aantal vierkante meters t.o.v. de RIVM richtlijnen;
– Als het maximaal aantal toegestane bezoekers bereikt is, vragen we u vriendelijk even buiten (overdekt) te wachten tot u naar binnen kunt;
– Kom bij voorkeur met maximaal 2 personen naar onze woonwinkel;
– We vragen u bij binnenkomst u handen te desinfecteren;
– Onze collega’s dragen een mondkapje. Wij stellen het op prijs als u ook een mondkapje draagt;
– Onze winkels zijn voorzien van een vernieuwd ventilatiesysteem welke zorgt voor 24/7 gefilterde buitenlucht;
– De adviesplekken zijn uiteraard voorzien van transparante tussenschermen;
– Onze WoonCafés zijn tot nader bericht gesloten. Een kop koffie, thee of water hebben we altijd;
– Betaal bij voorkeur met PIN;
– De winkels en toiletten worden extra vaak schoongemaakt;
– Heeft u (lichte) klachten? Plan uw bezoek alsjeblieft op een later moment.

2. Bezorging aan huis

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft de hoogste prioriteit en we volgen nauwgezet de aangescherpte RIVM richtlijnen:

– Geef de bezorger extra veel ruimte tijdens de bezorging (minimaal 3 meter);
– Bezorgers met (lichte) klachten blijven thuis, we vragen u bij (lichte) klachten of twijfel de bezorgafspraak te verzetten naar een ander moment;
– Onze bezorgers bellen u vlak voor het moment van bezorging om de gezondheidssituatie bij u thuis nogmaals te checken;
– We treffen extra hygiënische maatregelen voor onze bezorgers;
– Betalen is alleen per PIN mogelijk, we nemen geen contant geld aan;
– Mondkapjes zijn niet verplicht maar worden wel sterk geadviseerd;
– We ontsmetten na elke pinbetaling de pinautomaat;
– Gebruik uw eigen pen bij het aftekenen van de afleverbon.

We zorgen zo goed als wij kunnen voor uw en onze veiligheid. U bent van harte welkom bij CILO!

Team CILO