veelgestelde vragen
bestellen en bezorgen
Hoe werkt de bezorging?
Bij aankoop wordt een levermoment afgestemd. CILO bezorgers monteren en plaatsen de meubels, en nemen het verpakkingsmateriaal mee voor recycling.
Kan ik mijn levering uitstellen?
Ja, de levering kan kosteloos tot maximaal één jaar worden uitgesteld.
betalen en annuleren
Welke betaalmethoden accepteert CILO?
iDEAL, creditcards, en bankoverschrijvingen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Binnen de wettelijke bedenktijd kunt u annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via 0575 – 583656.
laagste prijsgarantie
Wat houdt de laagste prijsgarantie in?
Als u hetzelfde product elders goedkoper vindt, past CILO de prijs aan, mits het om een identiek product bij een erkende dealer gaat.
service en garantie
Welke garantie biedt CILO?
Alle artikelen in de CILO collectie zijn van hoge kwaliteit. Daarvoor staan wij garant. U krijgt dan ook driedubbele garantie op uw aankoop;
- CBW garantie
Kopen bij een CBW-erkende winkel, biedt naast vele voordelen ook zekerheid. De drie belangrijkste garanties van CBW zijn:
– 2 jaar volledige productgarantie;
– Veilig en zonder risico aanbetalen;
– Onpartijdige klachtafhandeling.Bekijk hier de Algemene voorwaarden van CBW-erkende woonwinkels.
- Extra CILO garantie
Bovenop de CBW-garantie bent u bij CILO 3 jaar verzekerd van 100% garantie op de constructie van de meubelen. Koopt u bij CILO dan bieden we dus de zekerheid van in totaal 5 jaar garantie. - All-in-House Service
Naast de CBW- en de Extra CILO-garantie profiteert u tegen een aantrekkelijke meerprijs van 7 jaar aanvullende service en garantie op uw nieuwe meubels van leder of textiel. Tevens biedt All-in-House service op tal van problemen die normaliter niet onder de normaal geldende fabrieksgaranties vallen. Denk hierbij aan constructieproblemen, vlekken of beschadigingen.
Hoe kan ik een serviceverzoek indienen?
Via het contactformulier of neem contact op met de klantenservice via 0575 – 583656.